Ons team is divers. In alle opzichten. Van software-ontwikkelaars tot administrateurs, van servicemedewerkers tot belastingadviseurs. Iedereen uit ons team heeft één ding gemeen: iedereen is goed uitgerust voor de taak waarvoor ‘ie staat. Dat vinden wij belangrijk. Alleen met de beste mensen, krijg je het beste bedrijf.

JSKS is opgericht in 2007 door de huidige directie. Jelke Jansen, Ynze Sipkema, Ruud van der Kruk en Jelle Stelpstra vormen al jarenlang een hecht team. We hebben veel ambitie en ideeën, maar we zijn ook nuchter, realistisch en benaderbaar.
We lijken genoeg op elkaar om perfect te kunnen samenwerken, maar we zijn ook verschillend genoeg om elkaar te kunnen aanvullen.

Vacatures
Ook werken bij JSKS? Bekijk hier de vacatures:
Beste developer
Een product dat het leven van veel mensen makkelijker maakt. Een product dat eindeloos veel mogelijkheden heeft en toch snel is. Een product dat voortdurend in beweging is om de beste te zijn en te blijven. Dat is waar wij, JSKS in Barendrecht, voor staan. Dat is Fiscaal Gemak.
In 2007 werd JSKS opgericht door de huidige directie en intussen is het team uitgegroeid tot een zeer divers team waarin iedereen gebruik kan maken van zijn eigen kracht. Dankzij dit team is Fiscaal Gemak intussen uitgegroeid tot marktleider in de fiscale aangiftesoftware. Sinds de eerste versie in 2012 maken nu meer dan 30.000 professionals bij bijna 3000 kantoren, gebruik van onze online oplossing. Meer dan 1,7 miljoen aangiftes worden met behulp van Fiscaal Gemak gedaan en aansprekende organisaties zoals KPMG, CNV, FNV, Bol.com en Giant zouden wel eens van jouw nieuwe functionaliteiten gebruik kunnen gaan maken.
Zo, dat was de brug naar jou ;-) Door de continue wens om te verbeteren, zijn we dus op zoek naar jou in de positie van front-end developer als uitbreiding van het huidige team. Maar… front-end development hoeft niet het enige te zijn waar jij je mee bezig zult houden. Jij weet namelijk net zoals wij dat er heel veel verschillende aspecten aan de ‘voorkant’ zitten, en dat er vaak niet zomaar één stempel op jouw werk te drukken is. Je krijgt bij ons dan ook de ruimte om een bijdrage te leveren aan het design en wanneer je meer wilt doen met UX en UI, ga je gang. Een goede gebruikerservaring is niet belangrijk, het is cruciaal. In goed overleg bepalen we samen met jou het zwaartepunt van je werkzaamheden.
Belangrijk is dus dat jij kan gaan doen waar jij goed in bent en wat jij leuk vindt. Gelukkig komt dit vaak op hetzelfde neer. We geloven er niet in om je nu een hele lange rij van bullet points te geven met technieken waarin je jarenlange ervaring moet hebben. Het gaat tenslotte om de persoon achter de techniek die echt het verschil kan maken en mocht bepaalde kennis niet aanwezig zijn, dan leer je dat bij ons gewoon bij. Tegelijkertijd kunnen we ons voorstellen dat je wel wat houvast wil hebben. Dus als we je toch een paar punten moeten geven:
- HTML5 / CSS3
- JavaScript / jQuery
- Angular
- Responsive design
- Pré = ervaring met bekende designapplicaties zoals Illustrator en InVision
Toch een paar bullet points, maar valt mee toch?
Maar wat ga je dan precies doen? Fiscaal Gemak onderscheidt zich door het gebruiksgemak en daar hebben we jou bij nodig. Jij bent in de lead op het gebied van front-end development. Er zijn veel collega’s die je kunnen ondersteunen met bijvoorbeeld Angular en Typescript, maar jij blijft in de lead. Jij gaat de applicatie vormgeven, waarbij het niet alleen je doel is om deze mooi te maken, maar ook om er voor te zorgen dat iedereen er mee uit de voeten kan, ongeacht hun ervaring met de applicatie. Heb je iets gevonden wat mooier of beter kan? Wees kritisch, laat het ons weten en we geven je alle ruimte om dit aan te passen. Samen maken we een product waar we trots op zijn en blijven.
We bieden je een belangrijke positie in ons team en daar passen uitstekende arbeidsvoorwaarden bij. Een salaris waar je je goed bij voelt, sterke secundaire arbeidsvoorwaarden, een informele werksfeer waarin je zowel zelfstandig als in teamverband werkt, vrijheid, verantwoordelijkheid, flexibele werktijden en zeker meer. Mis je iets? Heb je aanvullende wensen? Laat het weten en we gaan ons best doen om de beste omstandigheden voor je te creëren.
We hopen op je interesse. Er is in ieder geval direct ruimte voor meerdere nieuwe collega’s, niet alleen in de positie zoals hierboven beschreven. Werk jij liever aan de back-end, neem je graag een team op sleeptouw? Is testen jouw ding en Scrum je passie? Neem dan zeker even contact op voor onderstaande posities. Ook jij kan je (technische) ei bij ons kwijt!
- Senior / lead C#.Net developer
- Agile tester
We kunnen je nog zoveel meer vertellen, maar nu laten we liever jou aan het woord. Ben je er klaar voor? Wil jij innovatieve oplossingen realiseren voor de marktleider in fiscale aangiftesoftware? Laat dan van je horen via koffie@jsks.nl of bel gewoon even zodat we met elkaar van gedachten kunnen wisselen. Onderstaande personen staan je dan graag te woord en hopelijk horen we snel van je.
Met vriendelijke groet,
Linda Pardon
HR Manager
06-81116660 - koffie@jsks.nl
Dennis de Heus
HR Manager
06-20839060 - koffie@jsks.nl
Keywords: developer, ontwikkelaar, programmeur, front-end, UX, user experience, UI, interaction design, HTML5, CSS3, JavaScript, jQuery, Angular, Illustrator, InVision, responsive, online, cloud, Scrum, JSKS, Barendrecht, fiscaal, aangiftesoftware.
Beste developer
Een product dat het leven van veel mensen makkelijker maakt. Een product dat eindeloos veel mogelijkheden heeft en toch snel is. Een product dat voortdurend in beweging is om de beste te zijn en te blijven. Dat is waar wij, JSKS in Barendrecht, voor staan. Dat is Fiscaal Gemak.
In 2007 werd JSKS opgericht door de huidige directie en intussen is het team uitgegroeid tot een zeer divers team waarin iedereen gebruik kan maken van zijn eigen kracht. Dankzij dit team is Fiscaal Gemak intussen uitgegroeid tot marktleider in de fiscale aangiftesoftware. Sinds de eerste versie in 2012 maken nu meer dan 30.000 professionals bij bijna 3000 kantoren, gebruik van onze online oplossing. Meer dan 1,7 miljoen aangiftes worden met behulp van Fiscaal Gemak gedaan en aansprekende organisaties zoals KPMG, CNV, FNV, Bol.com en Giant zouden wel eens van jouw nieuwe functionaliteiten gebruik kunnen gaan maken.
Zo, dat was de brug naar jou ;-) Door de aanhoudende groei van functionaliteiten en gebruikers, zijn we dus op zoek naar jou in de positie van senior en/of lead C#.Net developer als uitbreiding van ons huidige team. Belangrijk is dat jij kan gaan doen waar jij goed in bent en wat jij leuk vindt. Gelukkig komt dit vaak op hetzelfde neer. We geloven er niet in om je nu een hele lange rij van bullet points te geven met technieken waarin je jarenlange ervaring moet hebben. Het gaat tenslotte om de persoon achter de techniek die echt het verschil kan maken en mocht bepaalde kennis niet aanwezig zijn, dan leer je dat bij ons gewoon bij. Tegelijkertijd kunnen we ons voorstellen dat je wel wat houvast wil hebben. Dus als we je toch een paar punten moeten geven:
- C#.Net / ASP.Net (MVC) / Web API
- SQL Server
- Git
- Affiniteit met Angular zou fijn zijn
- Pré = ervaring met webapplicaties
- Pré = ervaring met AWS
Toch een paar bullet points, maar valt mee toch?
Maar wat ga je dan precies doen? Fiscaal Gemak onderscheidt zich door de snelheid en eindeloze mogelijkheden en daar hebben wij jou voor nodig. Met 4 grote releases per jaar werk je niet alleen aan nieuwe functionaliteiten, maar ook aan mogelijke verbeteringen, zoals bijvoorbeeld in de gebruiksvriendelijkheid. Heb je iets gevonden wat beter kan? Iets in de efficiëntie of performance? Laat het ons weten en we geven je alle ruimte om dit aan te passen. Samen maken we een product waar we trots op zijn en blijven.
We bieden je een belangrijke positie in ons team en daar passen uitstekende arbeidsvoorwaarden bij. Een salaris waar je je goed bij voelt, sterke secundaire arbeidsvoorwaarden, een informele werksfeer waarin je zowel zelfstandig als in teamverband werkt, vrijheid, verantwoordelijkheid, flexibele werktijden en zeker meer. Mis je iets? Heb je aanvullende wensen? Laat het weten en we gaan ons best doen om de beste omstandigheden voor je te creëren.
We hopen op je interesse. Er is in ieder geval direct ruimte voor meerdere nieuwe collega’s, niet alleen in de positie zoals hierboven beschreven. Ben je liever actief als een front-end developer of UX-expert? Is testen jouw ding en Scrum je passie? Neem dan zeker even contact op voor onderstaande posities. Ook jij kan je technische of creatieve ei bij ons kwijt!
- Front-end developer met gevoel voor design
- Agile tester
We kunnen je nog zoveel meer vertellen, maar nu laten we liever jou aan het woord. Ben je er klaar voor? Wil jij innovatieve oplossingen realiseren voor de marktleider in fiscale aangiftesoftware? Laat dan van je horen via koffie@jsks.nl of bel gewoon even zodat we met elkaar van gedachten kunnen wisselen. Onderstaande personen staan je dan graag te woord en hopelijk horen we snel van je.
Met vriendelijke groet,
Linda Pardon
HR Manager
06-81116660 - koffie@jsks.nl
Dennis de Heus
HR Manager
06-20839060 - koffie@jsks.nl
Keywords: developer, ontwikkelaar, programmeur, senior, lead, .Net, dotNet, C#, ASP.Net, MVC, Web API, SQL Server, Angular, AWS, Amazon Web Services, online, cloud, Git, versiebeheer, source control, Scrum, JSKS, Barendrecht, fiscaal, aangiftesoftware.
Vind jij het leuk om mensen te helpen en heb je affiniteit met fiscaliteit? Dan zoeken wij jou!
Wat houdt deze job in?
Je houdt je bezig met het telefonisch helpen van klanten met hun vragen over Fiscaal Gemak. In de praktijk lopen de gestelde vragen zeer uiteen, van het starten van een proefaccount tot een uitleg over de voorkomingsmethodiek bij een M-biljet. Binnen het team werk je zelfstandig en ben je (uiteindelijk) in staat om een groot deel van de vragen zelf te beantwoorden. Binnen het team lopen genoeg fiscalisten rond die je bij kunnen staan bij het vinden naar het juiste antwoord.
Wat is Fiscaal Gemak?
Fiscaal Gemak is een toonaangevend platform voor fiscalisten en accountants uit het hele land om de aangiftes en jaarrekeningen te verzorgen voor hun klanten. Fiscaal Gemak is marktleider met 35% marktaandeel. Wij hebben een jong team met gemotiveerde collega’s. Wij bieden een informele werksfeer, vrijheid en verantwoordelijkheid in het uitvoeren van je taken, mogelijkheden tot doorgroei en uiteraard een marktconform salaris. We breiden ons team verder uit en zoeken daarom een nieuwe collega die (bijna) fulltime beschikbaar is.
Wat zoeken we?
Idealiter ben je net afgestudeerd in een fiscale richting. Een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk, is een must.
Wat wij jou bieden?
Een marktconform salaris. Een enthousiast, informeel en hecht team van collega’s waar je nauw mee samenwerkt. Veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid en de ruimte om eigen ideeën uit te voeren.
En om niet te vergeten een geweldig fiscaal software product met een hele hoge klanttevredenheid vanwege de goede support.
Is je interesse gewekt? Perfect! Neem vooral contact met ons op om te ontdekken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Je CV, en vooral je motivatie mag worden gericht aan Ynze Sipkema, y.sipkema@jsks.nl. Bellen voor meer informatie mag naar 0186-769041.
Zie jij overal kansen tot verkoop? Vind je het leuk om deals te sluiten en nauw samen te werken met de marketingteam? Dan zoeken wij jou!
Wat houd deze job in?
Je houdt je bezig met het winnen van nieuwe klanten voor Fiscaal Gemak alsmede het genereren van nieuwe business uit de bestaande klantengroep. Je werkt in deze functie nauw samen met het marketingteam om het maximale salesresultaat te kunnen behalen. De sales vinden grotendeels telefonisch plaats. Je geeft klanten online demonstraties van de software en bent verantwoordelijk voor het hele salesproces. Van het opbouwen van de leads tot het sluiten van de deals.
Je focust bij je verkoop op deals die een grote kans hebben te worden gesloten. Je zet je creativiteit en doorzettingsvermogen in om de beste deals te sluiten.
Wat is Fiscaal Gemak?
Fiscaal Gemak is een toonaangevend platform voor fiscalisten en accountants uit het hele land om de aangiftes en jaarrekeningen te verzorgen voor hun klanten. Fiscaal Gemak is marktleider met 35% marktaandeel. Wij hebben een jong team met gemotiveerde collega’s. Wij bieden een informele werksfeer, vrijheid en verantwoordelijkheid in het uitvoeren van je taken, mogelijkheden tot doorgroei en uiteraard een marktconform salaris. We breiden ons team verder uit en zoeken daarom een nieuwe collega die (bijna) fulltime beschikbaar is.
Wat zoeken we?
Idealiter ben je net afgestudeerd en heb je nog maar beperkt ervaring met sales. Een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk, is een must. Ervaring met digitale sales is een pluspunt.
Wat wij jou bieden?
Een marktconform salaris met mooie bonussen afhankelijk van leeftijd, werkervaring en behaalde resultaten. Flexibele werktijden en een enthousiast, informeel en hecht team van collega’s waar je nauw mee samenwerkt. Veel verantwoordelijkheid en zelfstandigheid en de ruimte om eigen ideeën uit te voeren en kansen om door te groeien.
En om niet te vergeten een geweldig fiscaal software product met een hele hoge klanttevredenheid wat leuk om te verkopen is!
Is je interesse gewekt? Perfect! Neem vooral contact met ons op om te ontdekken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Je CV, en vooral je motivatie mag worden gericht aan Ynze Sipkema, y.sipkema@jsks.nl. Bellen voor meer informatie mag naar 0186-769041.
Voor ons administratie- en fiscaal advieskantoor in Barendrecht zijn wij op zoek naar een belastingadviseur (40 uur per week).
Hoe ziet je werk eruit?
Als belastingadviseur help je het diverse MKB, DGA’s en particulieren uit ons klantenbestand met al hun financiële vraagstukken. Je bent eindverantwoordelijk voor jaarrekeningen en fiscale aangiftes, maar vooral ook voor topadvies aan onze klanten. Gevraagd en ongevraagd. Je bent in staat om als goed relatiebeheerder contacten te onderhouden met onze cliënten. In het voorjaar en in de kwartaalmaanden zet je een stapje extra om het werk gedaan te krijgen. Tegelijkertijd heb je oog voor de rest van ons team en kun je collega’s goed begeleiden en aansturen en houd je grip op de deadlines en werkverdeling.
Wat verwachten wij van jou?
- Minimaal een afgeronde fiscale hbo-opleiding (bij voorkeur WO)
- Een paar jaar relevante werkervaring in een vergelijkbare functie
- Uitstekende communicatieve vaardigheden
Wat hebben we je te bieden?
- Een heel verantwoordelijke functie in een bedrijf van échte ondernemers
- Een salaris dat past bij jouw kennis en ervaring
- Goede arbeidsvoorwaarden voor bijvoorbeeld reiskosten, pensioen en studie
- Cliënten die echt zijn gebaat bij jouw werk
- Superleuke, jonge en energieke collega’s
- Een informele werksfeer met veel ruimte voor nieuwe ideeën
- Toffe borrels en bedrijfsuitjes
Is je interesse gewekt? Perfect! Neem vooral contact met ons recruitmentbureau om te ontdekken wat we voor elkaar kunnen betekenen. Stuur je cv, maar vooral ook je motivatie via dit formulier.
Ben je net afgestudeerd, of wil je een tussenjaar nemen? Dan zoeken wij jou!
Een relaxte kantoorbaan waarin je zelf probleemoplossend aan het werk gaat, in een jong team met fijne collega’s, dat is wat JSKS jou kan bieden.
Met een aantal verschillende websites maken we diverse belastingzaken makkelijker en meer bereikbaar voor klanten uit het hele land.
We vragen geen administratieve of fiscale vooropleiding, want we leiden je intern op voor de diverse werkzaamheden die je allemaal gaat aanpakken. Daar hoort onder andere veelvuldig telefonisch contact met onze klanten bij, dus het is belangrijk dat je het leuk vindt om allerlei verschillende klanten telefonisch te woord te staan en advies te geven. Voor schriftelijke beantwoording van vragen is het belangrijk dat je een fatsoenlijke e-mail kunt schrijven en een beetje commercieel talent is natuurlijk een pre.
Verder heb je vooral zin nodig om iets nieuws te leren en de handen uit de mouwen te steken. Wij leren je de fijne kneepjes verder wel.
We breiden ons team verder uit en zoeken daarom een nieuwe collega die (bijna) fulltime beschikbaar is. De vacature is open per direct, dus reageer gelijk!
Je CV, en vooral je motivatie mag worden gericht aan Maarten Glerum, m.glerum@jsks.nl. Bellen voor meer informatie mag naar 0186-769041.
Vakmanvinden.nl helpt consumenten met het vinden van de beste vakmannen voor klussen in en om het huis. Via Vakmanvinden.nl kunnen consumenten op eenvoudige wijze op zoek gaan naar vakmannen die werkzaam zijn bij hen in de buurt en gratis online offertes aanvragen.
Functieomschrijving
Als Stagiair(e) Online Marketing en Communicatie houd jij je bezig met meerdere vlakken op het gebied van online marketing en communicatie. Omdat Vakmanvinden.nl een online start-up is zal je intensief aan de slag gaan met verschillende facetten van een online start-up, zoals affiliate marketing, online adverteren, Google Adwords, SEO, content marketing, social media en de verdere ontwikkeling van de website.
Je krijgt veel verantwoordelijkheden en je kunt creatief meedenken over onze concepten. Je hebt de mogelijkheid om verschillende onderzoeken te verrichten, zoals een marketingplan, een sales- en acquisitieplan of een doelgroepanalyse voor Vakmanvinden.nl.
Wie wij zoeken
- Je bent een commercieel talent;
- Je bent minimaal 4 dagen beschikbaar om stage te lopen;
- Je denkt en werkt op hbo- of wo-niveau;
- Je bent communicatief sterk;
- Je beschikt over een goede beheersing van Nederlandse taal in woord en geschrift;
- Je hebt een hands on mentaliteit en je bent stressbestendig;
- Je bent leergierig en wil graag meer leren over online marketing;
- Je bent in staat zelfstandig en in teamverband te werken
We bieden je de kans om stage te lopen bij een online start-up en praktijkervaring op te doen binnen een ervaren team. Je zult vele facetten van marketing en communicatie leren kennen tijdens je stageperiode. En niet onbelangrijk: we bieden je een gezellige werksfeer & ontspanning bij een vrijdagmiddagborrel.
Interesse in deze vacature?
Stuur je CV en motivatiebrief naar Vakmanvinden.nl: info@vakmanvinden.nl.